Мета виховання
Метою виховання є формування морально-духовної життєво компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім'янин, професіонал. Виховна мета є спільною для всіх ланок системи виховання та є критерієм ефективності виховного процесу.
У процесі привласнення особистістю вироблених людством морально-духовних цінностей коригується її потребнісна, когнітивна та діяльнісна сфери. Сучасна психолого-педагогічна наука вважає джерелом мотивації вчинків людини, її поведінки систему та ієрархію внутрішніх цінностей. У психічно здорової людини ця система має три рівні: на нижчому рівні — особисті та матеріальні цінності (власні потреби, задоволення); на середньому — культурні цінності (мистецтво, наука, загальнонародні надбання, правопорядок); на вищому — духовні цінності (ідеали, ціннісні настанови, обов'язок перед суспільством). Загальній меті виховання підпорядковується спеціально спроектована система супідрядних, поетапно конкретизованих цілей за напрямами виховання, сконцентрованих на вихованні цінностей природи, культури, соціальних цінностей та особистісних цінностей.
ПРЕЗЕНТАЦІЯ "Структура виховної роботи" (дивитися ТУТ)
Проблемні завдання , над якими працюють класні керівники 1-4 класів
№ з/п |
Клас |
Класний керівник |
Проблемне завдання |
1. |
1 |
Шевченко Валентина Євгенівна |
Впровадження особистісно зорієнтованої системи виховання як важливий засіб формування класу-родини. |
2. |
2 |
Колцун Алла Володимирівна |
Створення сприятливих умов для формування морально-етичних якостей молодших школярів; організація дружнього колективу. |
3. |
3 |
Горюн Олена Володимирівна |
Громадянське виховання як засіб впровадження особистісно-орієнтованої системи виховання учнів початкових класів. |
4. |
4 |
Варикаша Неля Василівна |
Впровадження особистісно орієнтованої системи виховання «Я- ми-сім’я – Батьківщина» |
МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ 5-9 КЛАСІВ
Проблема : « Створення сприятливо – стимулюючих умов для розвитку життєвих компетентностей школярів »
Ми виховуємо учня не як носія знань,
а як людину, яка має жити в суспільстві
і приносити йому користь.
В.О.Сухомлинський
№ |
Прізвище ім’я по батькові класного керівника |
клас |
Стаж роботи |
Категорія |
Проблемні питання, над якими працюють класні керівники |
1 |
Усатюк Яна Олександрівна |
5
|
|
спеціаліст |
Формування соціальної компетентності школярів у процесі розвитку творчих здібностей. |
2 |
Гречана Наталія Василівна |
6 |
13 |
ІІ категорія |
Формування здорового способу життя та безпечної поведінки на основі розвитку життєвих компетентностей учнів. |
3 |
Заставнюк Любов Миколаївна
|
7 |
29
|
вища категорія « старший вчитель» |
Створення оптимальних умов для розвитку особистості учнів, спрямованих на реалізацію їх інтересів та здібностей. |
4 |
Свищ Леся Євгенівна |
8 |
17 |
І категорія |
Використання інноваційних технологій для формування ключових компетентностей учнів |
5. |
Шевченко Ірина Сергіївна |
9 |
10 |
ІІ категорія |
Формування загальнокультурної компетентності школярів у контексті вимог сьогодення . |