Понеділок, 29.04.2024, 08:18
Філія Побузької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів "Пушківська ЗШ - ДНЗ"
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 87
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Сьогодні сайт відвідали
Форма входу

 

 

Ціннісне ставлення до природи
 

Мета:

  • розвивати свідоме ставлення дитини до себе як невід’ємної частини природи, взаємовідносин людини та природи;
  • виховувати бережне ставлення до навколишнього середовища.




 

Ціннісне ставлення до природи формується у процесі екологічного виховання і виявляється у таких ознаках: усвідомленні функцій природи в житті людини та її самоцінності; почутті особистої причетності до збереження природних багатств, відповідальності за них; здатності особистості гармонійно співіснувати з природою; поводитися компетентно, екологічно безпечно; критичній оцінці споживацько-утилітарного ставлення до природи, яке призводить до порушення природної рівноваги, прояви екологічної кризи; вмінні протистояти проявам такого ставлення доступними способами; активній участі у практичних природоохоронних заходах: здійсненні природоохоронної діяльності з власної ініціативи; посильному екологічному просвітництві. Ціннісне ставлення до природи і сформована на його основі екологічна культурає обов'язковою умовою сталого розвитку суспільства, узгодження економічних, екологічних і соціальних чинників розвитку.

Ставлення вихованців до природи має специфічні вікові особливості. Молодшому шкільному віку властиве непрагматичне ставлення, що грунтується на суб'єктифікації, коли природні об'єкти стають "значущими іншими"; посилюються мотиви спілкування з природою.

Для підліткового віку характернее ставлення до природи як до об'єкта охорони, а не користі. Наприкінці цього віку виникає "об'єктна" на станова користі. При цьому виявляється суперечливість уставленні до природи: прагматичн інастанови декларуються природоохоронними мотивами.

Юнацькому вік увластиве об'єктно-непрагматичне ставлення до природи, що ґрунтується на естетичній настанові.

Місячник ціннісного ставлення до природи



 

«Ти на Землі – Людина! Захоплюйся, дивуйся,

усміхнись і бачити красу навколо вчись!»



 

Мета місячника: Формування в учнів екологічної культури , усвідомлення себе частиною природи ; виховання почуття відповідальності за природу як національне багатство , як основу життя на Землі ; залучення вихованців до активної екологічної діяльності ; виховання в учнів нетерпимого ставлення до тих, хто завдає шкоди природі.



 

п\п

З м і с т

Дата

Відповідальні

Клас

Примітка

1.

Усний журнал День матері - Землі".

01.04

Дудко Л.І.

5 - 6



 

2.

Проектна робота«Вода – безцінне багатство, бережіть її»

14.04 – 22.04

Варяниця Л.І

7-8



 

3.

1 квітня – міжнародний день птахів

( проекти )

Квітень

Класні керівники, класоводи

19



 

4.

Операція ЧП (чистота та порядок) (упорядкування пам’ятників тетиротії школи).

Квітень -травень

Класні керівники

8 – 9



 

5.

22 квітня – Всесвітній день Землі, тематична лінійка

22.04

Варяниця Л.І

5 - 9



 

6.

Година спілкування « Охорона і збереження всього живого на землі »

19.04

Педагог-організатор

5-9



 

7.

Проект « Збережімо планету зеленою».

25.04 – 29.04

Дудко Л.І.

6



 

8.

Екологічна година

« Милуйся красою рідної природи »

29.04

Колцун А.В.

1 – 4



 

9.

Брейн – ринг для учнів 7-х класів до Дня довкілля

29.04

Свищ Л.Є.

7



 

10.

Проектна робота « Троянди »

26.04

Варяниця Л.І.

8



 



 

Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024Зробити безкоштовний сайт з uCoz