Ціннісне ставлення до людей, сім‘ї , родини
Мета:
- виховувати особисті, родинні, громадянські, національні та загальнолюдські цінності;
- виховувати вміння працювати з іншими в групі, колективі;
- виховувати єдність моральної свідомості та поведінки, єдність слова і діла;
- виховувати вміння прощати та просити пробачення.
Ціннісне ставлення до людей виявляється у моральній активності особистості, прояв відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, толерантності, совістливості, терпимості до іншого, доброзичливості, готовності допомогти іншим, обов'язковості, добросовісності, ввічливості, делікатності, тактовності; вмінні працювати з іншими; здатності прощати і просити пробачення, протистояти виявам несправедливості, жорстокості. Показник моральної вихованості особистості—це єдність моральної свідомості та поведінки, єдність слова і діла, наявність активної за формою та моральної за змістом життєвої позиції.
- Характер ставлення особистості до соціального довкілля змінюється з віком. У молодшому шкільному віці дитина оволодіває елементарним умінням та навичками підтримки та збереження міжособистісної злагоди, запобігання та мирного розв'язування конфліктів; здатністю братии до уваги думку товаришів та опонентів; орієнтацією на дорослого як носія суспільних еталонів та морального авторитета. У підлітковому віці зростає цінність дружби з однолітками, відбувається емансипація від безпосереднього впливу дорослих, розширюється сфера соціального спілкування, засвоюються суспільні цінності, формуються соціальні мотиви поведінки, виникає критичнее ставлення до людей як регулятор поведінки.
- У юнацькому віці збільшується кількість виконуваних старшокласником соціальних ролей, зростають вимоги до відповідальності за дії та вчинки, формуються мотиви самовизначення, вдосконалюється вміння керуватися свідомопоставленою метою, зростає роль самостійних форм діяльності: формується суспільна активність
ПРЕЗЕНТАЦІЯ "Воїни світла - воїни АТО" (дивитися ТУТ)
ПРЕЗЕНТАЦІЯ "Живий у пам'яті народній Голота І. І." (дивитися ТУТ)